-
Вашата кошница е празна!
Ключодържателят на VENUM е подходящ за всеки фен на марката!Също така може да бъде и перфектен подар..
6.00 лв.
Силиконова гривна VENUM RUBBER BAND - TRAINING CAMP - Когато тренировките са ТВОЕТО нещо.Носете ваши..
6.00 лв.
Ocтaнeтe cвeжи и бyдни блaгoдapeниe нa Шeйĸъp VЕNUМ ЅНАКЕR V2 ! Cъздaдeн c цeл пpeдo..
15.60 лв.
От Venum преправихме нашите боксови бинтове и сега ги предлагаме в нови цветове, които ще ви вземат ..
17.50 лв.
Бинтове за ръце VENUM "KONTACT" BOXING HANDWRAPS - 2,5 м. Независимо дали сте начинаещ или напреднал..
19.00 лв.
Бинтове за ръце VENUM "KONTACT" BOXING HANDWRAPS - 2,5 м. Независимо дали сте начинаещ или напреднал..
19.00 лв.
Бинтове за ръце VENUM "KONTACT" BOXING HANDWRAPS - 2,5 м. Независимо дали сте начинаещ или напреднал..
19.00 лв.
Бинтове за ръце VENUM "KONTACT" BOXING HANDWRAPS - 2,5 м. Независимо дали сте начинаещ или напреднал..
19.00 лв.
Бинтове за ръце VENUM "KONTACT" BOXING HANDWRAPS - 2,5 м. Независимо дали сте начинаещ или напреднал..
19.00 лв.
Бинтове за ръце VENUM "KONTACT" BOXING HANDWRAPS - 2,5 м. Независимо дали сте начинаещ или напреднал..
19.00 лв.
Независимо дали сте начинаещ или напреднал боксьор, тези бинтове са важни, за да бъдат ръцете ви защ..
19.00 лв.
Бинтове за ръце VENUM "KONTACT" BOXING HANDWRAPS - 2,5 м. Независимо дали сте начинаещ или напредн..
19.00 лв.
От Venum преправихме нашите боксови бинтове и сега ги предлагаме в нови цветове, които ще ви вземат ..
19.50 лв.
Бинтове за ръце VENUM "KONTACT" BOXING HANDWRAPS - 4 м. Независимо дали сте начинаещ или напреднал..
21.00 лв.
От Venum преправихме нашите боксови бинтове и сега ги предлагаме в нови цветове, които ще ви вземат ..
21.00 лв.
Историята на Venum е неразделна част от историята
на Dragon Bleu. През май 2004 г., от своя малък крайградски апартамент в Париж,
Франк Дюпуи създава първия френски уебсайт за електронна търговия, посветен на
бойните изкуства и бойните спортове. Опитвайки се да избяга от корпоративната
стълбица на големите корпорации, той започва свой собствен бизнес.
Визията му е била да направи достъпа до
спортно оборудване по-прост и рационален, спрямо частно разпространените и
специализирани магазини, които запълват този пазар. Качва онлайн продуктите
Dragon Bleu, внос от Бразилия и успехът не закъснява. Тук обаче се появява и
първият проблем, търсенето расте, а бразилските марки не могат да предложат
нито достатъчно количество, нито високо качество.
През 2005 г. Франк Дюпуи започва да обмисля въвеждането на нова марка, която да запълни липсите на пазара - качество, количество и оригинален дизайн. Така се ражда Venum!
От самото начало Франк Дюпуи се стреми да развива нови колекции, както облекло, така и оборудване, и да участва активно във всеки етап от производството - продуктов дизайн, контрол на качеството, спонсорство, логистика, управление на електронната търговия и тн. Дори е фотограф на марката няколко години. По този начин, той лично поддържа имиджа на бранда. През 2005 г. успехът му е ослепителен - феновете на ММА по цял свят забелязват марката и нейните иновативни и революционни, продуктови дизайни. Именно това е била и главната идея на Франк Дюпуи - емблематична марка, представител на бойните спортове и манталитета на спортистите.
До 2006 г., той управлява и двете марки,
когато изведнъж осъзнава, че натоварването започва да става непосилно, за да
поддържа добри темпове на развитие сам. Предлага участие на негов бивш колега,
от IBM, Жан-Франсоа Банде. Той приема и двамата управляват марките до 2014 г.,
когато , Жан-Франсоа Банде поема по друг път на инвестиции и се разделя с
компанията. След 2014 г. Франк Дюпуи остава единственият председател на Venum, както
и единствен акционер.
Бързо растящият бранд, се фокусира върху
спортната екипировка за ММА. Макар на този пазар вече да е имало някакви
участници, продуктите на Venum разрушават конкуренцията. Конкурентните марки,
по това време, често са страдали от липса на оригиналност и лошо качество, така
че продуктите на Venum е трябвало да запълнят точно тези негативи.
Venum създават първата си фабрика в Рио де
Жанейро и точно там разработват първите си продукти - подсилени с рипстоп
технология шорти за бойни изкуства и памучни тениски. През 2006 г. Бразилия е
биещото сърце на нарастващата глобална MMA сцена. Откриването на бразилски спортен
семинар позволява на марката да се представи подобаващо на феновете на спорта.
Мечтаният отбор
Брандът започва да спонсорира бойци и да
изгражда име. Първите лица на Venum са канадецът Денис Кан, американецът Джеф
Монсън и бразилският Пекено. Впоследствие марката успява да създаде екип от
елитни бойци - Вандерлей Силва, Хосе Алдо, Лиото Мачида и Маурисио Шогун Руа. Точно
това присъствие на марката в Бразилия и спонсорирането на бразилски бойци, кара
повечето хора да мислят, че е бразилска марка, а не френска. Лепват ѝ дори
прякора „Бразилската змия“.
Venum е много близко до “venom”, отровата,
която змията изпуска в момента на ухапването. Буквата „U“ заменя „O“ за
графична хармония и баланс . Змията е животно, носещо силна символика. Те са
бързи, често ухапването им е смъртоносно и не на последно място, вдъхват страх.
От самото начало Venum е много горд с логото си и несъмнено и то и името на
бранда са свързани с успеха, който постига.
През 2009 г., Venum започва да завладява
нови пазари. До този момент, тя предлага на пазара шорти, тениски и рашгарди за
трениране. През това време разработва първите кимона за джиу джитсу и ежедневни
облекла, като шапки, пуловери, сандали и др. През 2009 г. за да запълнят изцяло
изискванията на клиентите, започват да произвеждат Venum спортно оборудване.
Опитвайки се да намерят надежден доставчик
на тъкани и добри дизайнери, марката затваря фабриката си в Бразилия и започва
да търси по-добри възможности за развитие, тоест по-голям производител с повече
възможности.
Пренасят цялото производство в Тайланд и
през 2010 г., успяват да осигурят на световния пазар продукти на ниска цена, но
с високо качество. Само за няколко години Venum става най-големият производител
в Тайланд и най-големият износител, далеч преди местните марки.
През 2014 г. марката разширява асортимента
си с оборудване и облекла за нови спортни дисциплини. Логично, намирайки се в
Тайланд, добавя Муай Тай, като за разработката им, помагат големи имена от
спорта. Petrosyan, Sitthichai, Allazov, Doumbé са само част от имената, които
са лица на марката днес.
Паралелно с Муай Тай серията, възобновяват
и линията за бразилско джиу джитсу. Съзнавайки, че не са оправдали доверието на
клиентите си с първата серия кимона, от Venum се опитват да съживят пазара с
нова серия. Променят производствените си партньори, за да постигнат по-високо
качество и спонсорират някои известни бойци. От 2017 г. до 2018 г. правят опити
да пробият и на този пазар, като на края усилията им се увенчават с успех.
От 2018 г. марката се опитва да излезе и на силно конкурентния пазар за боксово оборудване. Спонсорират Linares, Berchelt и пускат линията Pro Boxing, която е отнела повече от 2 години проучвания и разработки, за да може да предложи на пазара безспорно качество. През 2019 г. благодарение на усилията и известните лица, които застават зад марката, като Гвоздик, Беспутин, Дадашев и дори Ломаченко, марката превзема пазара и застава начело.
Venum продължава да се развива и расте, но остава вярна на своя произход и ценности. Брандът е водещ в индустриалните стандарти, но това, което го отличава от конкуренцията, е способността му да въвежда иновации. Вече 15 години, марката доказва, че е безспорен шампион на този взискателен и високотехнологичен пазар. Като най-голямото предизвикателство, пред което бранда се изправя е да продължи да бъде лидер в спортната индустрия.
Venum е иновативна марка, в непрекъснато търсене на производителност. Тя не се стреми към пресъздаване на вече съществуващото, а на промяната, предлагайки нови продукти и преживявания ден след ден.
Венум се развива и расте, но остава горда от своя произход и ценности. Смелият бранд е водещ в индустриалните стандарти, но това, което отличава Venum от конкуренцията, е че в сърцето й е способността да прави иновации. Истинска "тенденция" на бойните спортове, марката развива всеки ден своите технологии и дизайн, за да предложи най-доброто.